niedziela, 30 sierpnia 2015

Liebster Blog Award!

Bardzo serdecznie dziękuję za nominację Cookie Monster & Sappy z bloga http://dramione-naucz-mnie-latac.blogspot.com/ ( jak i również za komentowanie moich rozdziałów.

Tak więc nie ma co się dłużej ociągać....Zaczynamy :)


1. Ile masz lat?
 W lipcu skończyłam 16
2. Jak masz na imię?
Emilka
3. Masz jakieś zwierzątko?
Mój dom był istnym mini zoo, ale ostatnio zwierząt coraz mniej . Aktualnie mam pieska Reksia i kota Miętusa, przez jakiś czas posiadałam też królika Puszka, ale niestety był z moją rodzinką tylko przez miesiąc (szkolne eksperymenty na zwierzętach, których nie pochwalam).W moim pokoju znajduje się też akwarium z rybkami, jednak nie spędzam z nimi dużo czasu bo w domu bywam tylko gościem.
4. Zainteresowania?
Interesuje się dość dziwnymi rzeczami. Ogólnie pasjonuje się fizyką, chemią i biologią. Tak wiem, jak dziwnie to brzmi, ale ma to ścisły związek z pytaniem, na które za chwilę odpowiem. Uwielbiam również rysować i malować. No i oczywiście pisać opowiadania. 
5. Największe marzenia?
Hmmm.... Moim największym marzeniem są studia medyczne. Czyli pragnę zostać lekarzem i pomagać innym.
6.Ulubiona scena z HP?
Nie mam jednej ulubionej sceny bo nie potrafię jej wybrać. Moim zdaniem najlepsze są:
- Hagrid wręczający Harremu list z Hogwartu
- Pierwsza podróż pociągiem z peronu 9 i 3/4
-Harry w komnacie tajemnic
-Scena w wrzeszczącej chacie (Syriusz, Remus, Harry i Peter)
-Śmierć Cedrika 
-Wydarzenia w Ministerstwie Magii i śmierć Syriusza
-Przekazanie wspomnienia przez Slughorna
-Śmierć Albusa
-Legenda o trzech braciach
-Śmierć Severusa
-Wspomnienia Severusa (zawsze na tym płaczę)
-Walka z Voldemortem
7.Skąd czerpiesz inspirację na swojego bloga?
Pół roku temu obejrzałam film pod tytułem "Bezpieczna przystań". Później sięgnęłam po książkę i się w niej zakochałam. Po jakimś czasie stwierdziłam, że nie czytałam podobnego  Dramione, więc postanowiłam spróbować nawiązać do książki, którą tak uwielbiam. Oczywiście w życiu wyszło inaczej i podobny może się wydawać początek. Co do dalszych części mogę zapewnić, że to zupełnie coś innego.
8.Ulubione danie?
Pizza. Kocham kuchnię włoską, ale pizze mogłabym jeść codziennie :)
9.Do którego domu najbardziej pasujesz?
Do Slytherinu. Jestem bardzo ambitna. Całymi latami szkoliłam się w zakresie przebiegłości i sprytu :D. Do tego jestem troszkę wredna i uwielbiam zielony oraz srebrny. Więc jest prawie 99% pewności, że byłabym dumną Ślizgonką :)
10. Kiedy następny rozdział?
Rozdział się piszę. Powinnam dodać najpóźniej jutro (poniedziałek). 


Nominuję 
Mallow z bloga http://papertown-papergirl.blogspot.com/


Pytania
1. Ile masz lat?
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
3.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
4. Ulubiona pora roku?
5.W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
6.Twój ulubiony kwiat?
7.Jaki jest Twój żywioł?
8. Cola czy Pepsi?
9. Jak często korzystasz z komputera?
10. Twoje ulubione seriale? 




1 komentarz:

Obserwatorzy